1211 Budapest  Szállító utca 4.
+361 278 1302
Wanapack

Érdekességek

Egyedi doboz: tökéletes reklámfelület!

Értékesítés? Online kereskedelem? Nem mindegy a csomagolás!

Aki kereskedelemmel foglalkozik, nagyon jól tudja, hogy nem elég a jó minőségű termék, sem a bőséges választék. Cégünkről mindezek mellett a gyorsaságunk, rugalmasságunk, modorunk is jelzi, mennyire vagyunk megbízhatóak. Azonban, még ha mindezekre figyelünk is, mai felgyorsult, információval terhelt világunkban ez sem elég. Mire gondolunk? A reklámra!

Nem véletlen, hogy külön szakma a reklámszakember szakmája. Ahogyan az sem, hogy mindenkinek szükséges van marketingre: olyan tanácsadóra, alkalmazottra, aki kiismeri magát ebben a világban, és professzionálisan tudja menedzselni cégünket, illetve termékeinket. Aki otthonosan mozog a világhálón és tudja kezelni a manapság egyre fontosabb közösségi oldalakat is.

Mutatunk azonban egy egyszerű módot arra, hogyan tudja hatékonyan és viszonylag kis költséggel reklámozni cégét! Megosztani vízióját és bekerülni a vásárlók és a potenciális vásárlók tudatába.

Ez az egyszerű dolog pedig nem más, mint a csomagolás.

Miért mondjuk, hogy egyszerű?

Amennyiben vállalkozásunknak egy profi marketinges kidolgozta az arculatát, meghatároztuk a célcsoportot, elkészült a logó, akkor minden értékesítéssel, kereskedelemmel foglalkozó cégnek érdemes nagy hangsúlyt tenni a termékek professzionális csomagolására.

Amihez hozzátartoznak az egyedi, saját színeinkkel, arculatunkkal, logónkkal ellátott papír dobozok is!

Cégünk fő profiljához tartozik az értékesítés mellett az egyedi dobozok gyártása is.

Ha egyedi dobozba csomagoljuk termékünket, annak több előnye is van.

Milyen előnyökre gondolunk?

Azt sugallja, hogy profik vagyunk

Az egyedi csomagolás egyfajta komolyságot ad cégünknek. Amit az emberek nyomtatásban látnak, azt valamiért komolyabban veszik. Ez hosszútávon biztos, hogy növelni fogja cégünk forgalmát.

Növeli az ismertséget

Ennek több oka is van. Egyrészt azért, mert ha dobozunk egyedi, azt sokan fogják látni. A hazafelé úton, például, miközben a vevő szállítja a terméket, vagy akár akkor, ha a dobozt a későbbiekben is felhasználja tárolásra, és sorolhatnánk tovább.

Emiatt egy profi csomagoláson keresztül olyanokkal ismertethetjük meg magunkat, akik eddig nem találkoztak velünk.

Új piacokat is megnyithat akár!

A csomagolás kommunikál a vevővel

A vásárló a csomagolás kinézete alapján is véleményt alkot a cégről és a termékről. Ha áruinkat minőségi egyedi dobozokba tesszük, kihasználjuk a csomagolásban lévő marketing lehetőségeket.

Egy jó egyedi csomagolás jó érzetet kelt a vásárlóban

Éppen ezért akár a doboz külleme is számít akkor, ha két termék között kell választania. Ha marketingesünk alaposan kidolgozta, milyen színeket és formákat használjunk, az biztos, hogy jól fogja jellemezni cégünket és termékünket.

Így a vevők könnyen megjegyeznek minket.

Egyedi doboz – egyedivé tesz

Sokan nem hiszik el, pedig igaz: ha érdekes a csomagolás, az már önmagában elég lehet ahhoz, hogy a mi termékünket válassza a vásárló. Ha két hasonló árut lát egymás mellett, de az egyiknek szebb a doboza, az arra ösztönzi, hogy az utóbbit válassza.

A doboz: környezetbarát

Saját magunk és környezettudatos vásárlóink számára is üzenet, ha hullámpapír alapanyagú dobozba csomagoljuk termékeinket. A hullámpapír alapanyaga ugyanis a használt papír.

Nem kell újabb fákat elpusztítani azért, hogy dobozaink alapanyaga, a hullámpapír rendelkezésre álljon!

Sőt, maga a doboz azért is környezetkímélő, mert egyrészt újra felhasználható, másrészt teljesen lebomlik.

Összességében elmondhatjuk: az egyedi csomagolás nemcsak arra jó, hogy biztonságban tartsa termékünket. Komoly szerepet kaphat az értékesítésben is, ha a papír dobozt reklámfelületként használjuk!

Ha egyedi doboz gyártásra van szüksége, keressen minket, segítünk!

047388
Látogatóink széleskörű tájékoztatása miatt, a weboldalunk sütiket használ!
Adatkezelési tájékoztató Elfogadom!