1211 Budapest  Szállító utca 4.
+361 278 1301
Wanapack

Érdekességek

Hogyan értékesít „néma eladóként” a csomagolás?

Hogyan értékesít „néma eladóként” a csomagolás?

Lehet értékes és praktikus a terméke. Azonban, ha nem veszi meg a vásárló, akkor Önnek csak kidobott pénz az ablakon.

Egy termék sikerességében vagy „alulteljesítésében” egy adott tényezőnek sokkal nagyobb szerepe van, mint gondolná. „Néma eladóként” kommunikál a vevővel. Ügyes kihasználásával egy termék akár 20%-os forgalombővülést is produkálhat. Mi lenne ez pontosan?

Képzelje el a legutóbbi vásárlását egy szuper- vagy hipermarketben! Akár 10.000-15.000 termékkel is találkozhat a polcokon. Ha csak egy órát tölt el a boltban, akkor is több ezer termék kerül a látóterébe.

Egy másodpercre több termék is jut, ezért néhány tized másodperc adott csupán arra, hogy megragadja egy termék a figyelmét.

Így arra is, hogy az Ön által gyártott vagy forgalmazott termékek megragadják a vásárlók figyelmét.

Minden pillanatban ingerek ezrei küzdenek a vásárlók figyelméért.

 

De milyen eszköz áll a rendelkezésére, hogy megragadja azt?

Az áru csomagolása, melynek kinézetével, színével, formájával, minőségével találkozik először a vevő. 

 

A csomagolóanyagok kommunikálnak a vevőkkel?

Míg Ön a csomagolás költségeit csak egy kikerülhetetlen költségtényezőnek tekinti, addig fontos marketingeszközről mond le, mely a vállalkozása gazdálkodásában fontos szerepet tölthetne be.

A termékcsomagolás az Ön egyik leghatékonyabb és leghatásosabb marketingeszköze lehet, egy komoly kommunikációs médium.

 

De miért fontosak a csomagolóanyagok annyira?

A vásárló a termék kinézete, csomagolása, színe, minősége alapján véleményt alkot arról.  A csomagolás minőségéről asszociál a termék minőségére, és tudat alatt egy adott árkategóriába sorolja azt.

Sőt, bizonyos színek akár befolyásolhatják is a vásárlókat. A zöld szín például vonzza a környezettudatos vásárlói réteget.

 

A vásárlók képesek csak a csomagolásért megvenni egy terméket! Mit jelent ez Önnek?

Egy új csomagolás új élményekkel gazdagíthatja a vásárlókat. Befektetési megtérülése pedig jócskán túlszárnyalhatja az elvárásokat.

 

Amikor egy csomagolóeszközön, egy dobozon múlik minden

A reklámcélokra használt csomagolás, mely „néma eladóként” kommunikál a vevőkkel, új piacok megnyerését, termékforgalom-növekedést is eredményezhet Önnek. 

A versenytársaktól eltérő csomagolás megkülönböztetheti és egyedivé teheti Önt a piacon.

A csomagolóanyaggal Ön befolyásolhatja a vásárlóit.

 

Azonban minőségileg kifogásolható csomagolás termékei értékét is csökkentheti.

A termékek legnagyobb kereskedelmi értékei az eladás pillanatában realizálódnak. Ezért egy nem megfelelő minőségű csomagolással annak értékcsökkenését nemcsak a szállításkor, a tároláskor vagy rakodáskor, de annak a polcra helyezésekor is elérheti. Minőségi csomagolás azonban minden állomáson biztosítja a tőle elvárt feladatokat.

 

Vásárlója impulzusvásárló, ezért egy vásárlásnál a csomagoláson múlhat minden

A vevő az első benyomás alapján ítél, melyet a vásárlás során a termék doboza, külleme, a csomagolása kelt benne. Ezért másodperc tört része alatt következtetéseket von le az adott termék értékéről, minőségéről.

Ha nem szimpatikus neki a termék csomagolása, a papír minősége, színe, doboza vagy annak designja,  a következő polchoz fog tovább állni.

És a „jobbnak látszó” termék után fog nyúlni!

Éppen ezért minőségi csomagolóanyagokat korszerű csomagológépek alkalmazásával lehet elérni.

Minőségi csomagolóanyagok gyártásával foglalkozva mi arra is figyelmet fordítunk, hogy a csomagolás a termék szállításán túl az értékesítésben is szerepet kaphasson.

Csomagolóanyagokat gyártó gépeink csekély hibahatárral dolgoznak; és mindig törekszünk az innovatív megoldásokra, a csomagolóanyagok fejlesztésére.

 

Miért bízza a csomagolóanyagok gyártását erre szakosodott cégre?

Mert termékei csomagolása a termék értékeit, a márkát közvetíti és képviseli az eladás helyén. A csomagolás kinézete, szerkezete, papírminősége képes megkülönböztetni a terméket a versenytársakétól.

Cégünk akár egyedi dobozok gyártását is vállalja, igényre szabott papírminőségben és kialakításban; kis ajándéktárgyak csomagolásától a raklapméretű gyűjtőcsomagolásig, akár nyomtatott kivitelben is.

 

Vásárlója a silány minőségű csomagolásról hasonló minőségű termékre fog következtetni. Az első benyomás a legfontosabb hatás, melyet másokra gyakorolhat. Ezért nem mindegy, milyen minőségű csomagolóanyagot választ!

Egy minőségi csomagolás ugyanis elérheti azt, hogy a termék a kosárba kerüljön. Kérje ajánlatunkat!

093217
Látogatóink széleskörű tájékoztatása miatt, a weboldalunk sütiket használ!
Adatkezelési tájékoztató Elfogadom!